tisdag 10 november 2009

borde sova

ja jag borde sova. Men tankarna far runt i huvudet och gör mig orolig och sömnlös.

Robin har lite feber idag och han är förkyld, vill inte gärna äta bara dricka, så jag gissar på halsont. Förskolan trodde att det kunde vara en uvi på gång, det var därför de ringde. Men vi har inte märkt något sådant. Får se hur urinet verkar i morgon. Men det är "nog" bara en vanlig förkylning.

Själv mår jag inget vidare, hade lite lite feber nu på kvällen, har lite känningar i halsen plus att jag har gått omkring och mått illa hela dagen. Tror det är magkataren som spökar igen....

Nu ska jag ta och försöka sova för jag ska ju faktiskt upp om 5 timmar. Får se om jag blir långvarig på jobbet eller om jag får gå hem och vara sjuk *vill inte* vill inte*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar