tisdag 27 oktober 2009

vänta

herregud vad man får vänta ibland. just denna väntan gör mig orolig och nervös....

idag ringde fk för intervju angående bilstöd. verkade inte bli några problem alls. får svaret om ca en månad.

På fredag kommer det hem en jurist till oss som ska diskutera ansökan om assisent till Robin. meningen är ju att micke eller jag eller kanske båda tar den "tjänsten" på så vis kan någon av oss gå ner i tid. Om det blir något så blir det ju inte på heltid utan några timmar i veckan. vi får väl se hur det går....

nu ska jag sova så jag orkar börja jobba kl 6 i morgon bitti...

3 kommentarer:

  1. Vore ju skönt om det gick igenom så att någon av er kunde gå ner i tid, så ni får tid över att träna lite mer med Robin och även få lite mer tid över för Rasmus.

    Kramar

    Svärmor

    SvaraRadera
  2. En dum fråga bara... Får man alltså ha både assistent och VB? Eller är det hur mycket man har dem på dagis som avgör? Har verkligen funderat kring detta med assistent men får inget riktigt grepp om det...Har du någon bra information att dela med dig av?

    SvaraRadera
  3. Marina:
    efter att ha fått godkänt ett vist antal ass timmar så får man göra en ny ansökan om VB . Så VB minskar om man får ass timmar. Så har jag fattat det. Kanske har lite mer info efter att juristen har varit här.

    SvaraRadera