måndag 12 oktober 2009

Kortison spruta

Idag fick jag nog av min värk i axel och min bortdomnade skuldra, så jag ringde till läkaren. Fick komma samma dag. Tro det eller ej men jag fick en kortison spruta *aj* det var inte skönt och just nu är det ännu mera ont =( Jag håller tummarna att det går över annars får jag en till spruta om ca 14 dagar. jag har inflammation i axeln. Ska in och göra ett UL på axel och skuldran. Troligtvis kommer jag vara tvungen att operera axeln. Gjorde en sådan op på höger axel för ca 10 år sedan då jag hade kronisk inflammation och det blev bra. Skuldran ska kollas så jag har inte har någon nerv i kläm..
Jag stannar hemma från jobbet några dagar nu så jag får chans att vila och läka axeln så det inte blir värre.
Nu ska jag kolla på tv.... kram på er alla

1 kommentar: