söndag 4 oktober 2009

returen

Idag har vi fått massor gjort. vi har varit iväg med massor av skräp till återviningen. Jätte skönt att det händer lite här hemma. Medans Micke höll på att fylla upp bilen så hjälptes jag och Rasmus åt att städa hans rum (läs jag städa). Sedan åkte vi iväg med sakerna men det var med blandade känslor. Vi slängde nämligen spjälsängen som båda barnen har haft. Det blev så slutgiltligt, inga mer barn här inte :o( Men det är  ju ingen ide att gå och hoppas längre, jag gör mig själv bara illa. Jag kan ju inte tvinga Micke att vilja ha fler barn hur mycket jag än vill :o( Jag älskar honom för mycket för att lämna honom och skaffa fler barn med någon annan. Vill ju inte ha barn med någon annan utan med honom.... Dessa känslor är så svåra. Vem ska få bestämma i denna frågan? Det går ju inte att kompromisa direkt *s* Ja tack vi tar ett barn ibland bara....

Jaja det blev snurrigt detta.. men ni som läser kanske kan förstå mina tankar idetta.

Nu ska jag duscha och sedan titta på morden i midsommer innan det blir sängen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar