lördag 10 oktober 2009

övningskört

Idag har jag faktiskt varit ute ochövningskört. Det var till och med jag som kom med förslaget. Det blev ingen lång runda utan jag körde lite fram och tillbaka på en parkering. Fick några motorstop men hör och häpna: Bilen gick inte sönder *s* jag tyckte faktiskt att det var roligt... kändes lite pirrigt i magen men inga panik känslor som det har varit förut. Kändes väldigt bra så nu kanske jag kan komma igång ordentligt för första gången. *hoppas, hoppas, hoppas*

2 kommentarer:

  1. Jag borde verkligen också börja köra, men dom gångerna jag övningkört har jag fått sån panikångest att jag drar mig för att sätta mig bakom ratten :-( Vt faktiskt inte om jag någonsin kommer att klara det.....och OM jag klarar det så tror jag att jag kommer att bli en ganska dålig bilförare tyvärr!!!
    Men all lycka till dig!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra gjort Jenny. Öva på du kommer att klara det.

    SvaraRadera