söndag 9 oktober 2011

bihåleproblem

Jamen varför inte ge mig problem med bihålerna också *suck* nu vill jag vara frisk... ok? Idag har jag iallafall orkat vara uppe hela dagen så det är ju bra :o)
Jag har tvättat två maskiner tvätt, hängt det också. Dammsugit hallen och köket. Plockat i alldisk i diskmaskinen och kört den. Nu ska den bara plockas ur. Vad har då min man gjort? Jo får se, ja just det stackarn är förkyld och ont i bihålerna så han har inte gjort så mycket idag, men åka och bowla det går minsan bra *grr*
Graviditetshormoner? Vem? Jag? Nej, det kan jag väl aldrig tro :oD

3 kommentarer:

  1. Ååååååååå va typiskt karlar!!!!!! *morr morr*

    SvaraRadera
  2. och i USA gick en kvinna fri från mord på sin man p.g.a hormonsrubbningar vid graviditet.....men var snäll och testa inte det vi bor ju i sverige.....

    SvaraRadera
  3. :o) Lovar att inte testa mord. Idag är jag inte arg/sur alls på honom men då har jag bara sett honom i ca30 min på morgonen :oD

    SvaraRadera