lördag 22 oktober 2011

Annorlunda

Idag var det en annorlunda dag. Hela jag var full av energi. Så himla underbart. Förkylning håller i sig, men nu framåt kvällen känns det mycket bättre. Idag har jag bakat marängtårta för första gången i mitt liv :-) och det gick bra. Sedan blev det smörgåstårta. Jag har tvättat 2 maskiner tvätt. Sorterat tvätt och lagt den på rätt plats. Lagat mat och diskat. Har skurat alla skåpsluckor i köket. Rasmus o Robin har också hjälpt till och plockat upp alla leksaker från golvet. Så i morgon räcker det att dammsuga och vårtorka. I morgon kommer nämligen släkten och firar Rasmus som nu är en stolt 7 åring.
Känns bra att få skriva ner vad jag har gjort idag, det är inte för att skryta utan för min skull, ge mig en push, självförtroende och se att jag också kan/orkar. Men idag gjorde jag nog lite för mycket eftersom hag fick springa och kräkas lite :-/
Magen gör fortfarande ont men det är lättare att leva med det eftersom jag vet att bebisen mår bra.

Nu har jag bäddat ner mig i sängen och kikar på tv. Har tänt en massa ljus medans jag väntar på min man...

Kram på er alla


1 kommentar:

  1. Rätt att skriva ner vad man gör, vi gör oftast mycket mer än vi tror. Härligt att höra att du känner dig bättre. Ses senare idag. Kram

    Svärmor

    SvaraRadera