torsdag 25 mars 2010

Snart fredag

Denna veckan har bara sprungit förbi. Det har varit massor av möten både hit och dig..
Robin var iväg på psykologutedning i tisdags. Det var jätte jobbigt för jag tror inte att det gick så bra. Vi ska tillbaka den 8 april coh få svaren. Jag vet inte riktigt hur jag kommer att reagera om svaret blir negativt... lång väntan fram till 8 april... Robin har även gjort en CT röntgen, han var så duktig och låg såååå stilla. Idag var han till tandläkaren och även där var han super duktig och låg stilla och gapade...

Det är många och jobbiga tankar som snurrar i mitt huvud just nu. Micke vill inte prata om det och alla andra säger att det nog inte är något. Medans jag har ett behov av att prata om det . Vad händer om det är något som är "fel" osv osv

Nu ska jag sova lite så jag orkar jobba sista dagen innan helgen.

2 kommentarer:

  1. Vilken duktig kille ni har, jag förstår hur du känner, det brukar vara samma här. Vi kvinnor har behov utav att prata av oss. Du vet var jag finns om du vill prata.

    //KRAM Gunilla

    SvaraRadera
  2. Du kan även prata med mig, förstår att du behöver prata av dig. Antingen rínger du mig eller så träffas vi i helgen. Det är bara att använda mig som bollplank. Det är därför jag finns här, för din, Mikaels o barnens skull, inte bara för att umgås och passa barnen utan till allt möjligt.

    Många kramar

    Gun

    SvaraRadera