söndag 7 mars 2010

blommor och bin

Fina tulpaner som jag har köpt till mig själv när ingen annan gör det :o)

Även köpt en ny handväska.

Robin är överlycklig när han kan tvätta sig själv *ler*

höj och sänkbart handfat

Nya duschväggar som inte har någon list längst ner plus att dörrarna går att fälla in åt andra hållet så att det blir bättre utrymme i badrummet.

min fotomodell. Nu var iväg och tog kort hos stjärnfoto. ska bli roligt att få hem dessa kort.



Robin klar för fotografering.

Snart dags att sova för i morgon börjar jag att jobba igen. Hoppas att det ska gå bra.

Hoppas även att besöket hos ortopeden kommer att gå bra och att vi får svar, inget hmmm jag vet faktisikt inte hur vi ska göra *usck* antingen så opererar vi och då gör vi det nu annars får de tväl vänta ett antal åroch då kanske

1 kommentar:

  1. tur du handlar åt dej själv ... stiliga pojkar mormor hoppas på kort då:)... tjusigt värre i badrummet...




    kram mamma

    SvaraRadera