lördag 12 maj 2012

Lite bilder på våran lilla dotter

Veckorna rullar på fort tycker jag. Mila har hunnit bli 5 veckor och 3 dagar.
Hon väger nu lite över 4600 g och har blivit 54cm lång.



 tränar i sitt babygym


 Iklädd sin fina kofta med tillhörande mössa som min farmor har stickat till henne.

Första leendet som jag fick på bild.

Livet rullar på i 200km/h. Mycket som händer här. Det är läkarbesök för alla barnen och massor med kalas för Robin. I maj månad är det 5 kalas! Jag är väldigt glad över att Robin blir bjuden men dyrt blir det :o)
Rasmus har varit hos ögon läkaren, men han hade bra syn så huvudvärken beror inte på det. Nästa vecka är det ct-röntgen som väntar.
Robin ska till ortopeden nästa vecka.
Mila ska också till läkaren nästa vecka.

Mila har haft en lite gnäll persiod då det bara duger med mig och att jag ska bära runt på henne. Så vi har inhandlat en sjal och det har faktiskt blivit bättre :o)
Nu är det bara alla kommentarer om att jag skämmer bort henne som är jobbiga. Men BVC sa att man inte kan skämma bort barn med närhet och det tror jag faktiskt på.

Nu ska jag se om mina 3 barn vill gå och sova. I morgon är det fotbollsträning för Rasmus och jag hoppas på bra väder för då ska jag ta mig en promenad. Ev utan Mila. Då blir det första gången på 5 veckor som jag lämnar henne hemma. Kanske dags för det :o)

1 kommentar: