fredag 25 maj 2012

första dagen på resten av mitt liv

Idag blev det en riktig lång promenad. på ca 1,20h Var in  på affären med så sammanlagt blev det 1,47h. Jag och Micke gick och pratade om allt och ingenting, Mila låg i vagnen och sov så sött.
Sedan gick vi hem och Micke lagade frukost till mig, bacon och äggröra :o) Han är underbar min man :o) Iallafall ibland ;o)

Jag är så full av motivation och det känns så bra. Bara att hoppas att jag kommer in i träningen fort så jag orkar hålla i när svackan kommer.

2 kommentarer:

  1. Malin/systeryster26 maj 2012 kl. 11:19

    Vad roligt att du skriver lite mer på bloggen! :) Det här med viktnedgången kommer gå galant ska du se! Jag håller självklart tummarna för dig!

    Ska bli kul att följa och se hur det går!

    Puss och kram
    Älskar dig

    SvaraRadera
  2. Roligt att ni åker iväg till Spanien i sommar...du pratade om det när Mila fortfarande var i magen och vi åkte bussen ihop ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera