lördag 10 mars 2012

Legat inlagd

I onsdags så började jag blöda, det blev akut till sjukhuset där de snabbt kunde konstatera att lilla Mila mår bra men inte hennes mamma. Hade väldigt ont i magen och hade haft några dagar innan med. De misstänker att moderkakan har lossnat lite i kanten. Jag fick tillbringa två dagar på spec BB. Nu är jag hemma igen, magen gör fortfarande ont men lilla tjejen lever rövare i min mage så det är ju skönt att hon mår bra. men jag har nog aldrig varit så rädd som den morgon när jag gick på toaletten, fy tusan.

Annars då... ja jag vet inte vad jag ska skriva, det är så mycket nu så jag vet inte när jag ska ha tid att föda barn :o) Tur jag inte jobbar längre ;o) Robin ska in till reg hab v 12 för utprovning av sina nya gå ortroser. Då kommer vi vara där hela veckan. jag ska på tillväxt UL den 22/3. Robin ska börja på kul på hjul, han har även sin bassäng träning. Han ska till ögonmottagningen. Rasmus ska till läkaren också. jag har fler besök hos MVC. Ja just det. Micke jobbar och jag ska vila :o) Undra hur detta ska gå.
Jag gissar på att Mila kommer att komma tidigare :o)

1 kommentar:

  1. Då behöver du inte slå ihjäl tiden. Skämt o sido var rädd om dig. Du behöver alla krafter till förlossningen.

    SvaraRadera