torsdag 1 mars 2012

Dåligt med uppdateringar

Hej.
nu får man väl ge sig själv lite banor. var ju väldigt längesedan jag uppdaterade.
Idag gick jag in i vecka 35. Nu närmar det sig verkligen.... det mesta är köpt, bara babyskydd att hyra och så ska allt göras i ordning här hemma med :o/
Men jag orkar inte göra så mycket, eller jag orkar men inte min kropp. Har en massa sammandragningar mest hela dagarna. Så det känns att kroppen börjar förbereda sig....

Annars då. Jo vi har lyckats att ge Robins avdelning på förskolan en resurs *jippie' så det känns väldigt bra. Det är mycket som händer kring honom just nu. Många läkarbesök och undersökningar. Men det är ju vår och då brukar allt dra igång.

Kring Rasmus är det också lite läkarundersökningar eftersom han har så ont i huvudet så han kräks ibland.

Nu ska jag gå och göra i ordning barnen för natten.
Ska försöka bättra mig med uppdateringar :o)
kram på er allihopa.

2 kommentarer:

  1. Du uppdaterar när du vill, blev bara orolig att något hänt. Stort Grattis till resursen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag tycker bara det är roligt att någon vill läsa det jag har att skriva. Då blir man lite mer motiverad :o)

      Radera