lördag 19 november 2011

Tiden räcker inte till

Ja då har jag snart gått halva graviditetstiden och idag kom verkligheten ikapp mig. Hur sjutton ska jag orka med 3barn? Idag har varit jobbigt med 2 barn iofs så var det 4 barn här ett tag men iallafall. Jag är så trött just nu... Ont har jag med =( Inte är Micke hemma heller.
Hur ska jag orka att ta hand om ett till barn. ojoj... Men samtidigt så längtar jag efter den lilla och det gör barnen med. De kommer ofta och kramar magen, lägger handen på och försöker känna. Robin har lite svårare att förstå att det är en liten bebis i magen. Du bara skojar mamma, du har ätit för mycket mat :oD

Robin har uvi igen =( han har haft bakterier i urinet länge nu, men läkarna har velat avvakta så länge han inte är dålig. Vi lämnade prov i måndags (ska lämna en gång/mån) igår ringde jag och tänkte fråga hur provet var för Robin har jätte ont i magen, ont vid RIK och lite slö. Jo då var det så mycket bakterier i urinet så det gick inte ens att odla fram en bakteriestam! Så nu får han antibiotika, hoppas att han snart mår bättre.
Just nu är han hopplös med maten, han har inte ätit mat sedan i onsdags! Tur vi har näringsdrycker.

Vi har bokat resa nu... Blir en helgresa i december till Danmark och badhotellet. Kusinerna ska också åka dit så det ska bli väldigt roligt tycker jag.
Jag och Micke ska även åka till Ullared och handla på Gekås nu i början av dec. Ska försöka handla alla julklappar där. Lär nog bli lite bebissaker med antar jag :o)

Tänkte även visa en bild på hur tjock stor jag har blivit :o)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar