onsdag 30 november 2011

Sjukskriven

Jag är hemma och är sjukskriven, hur kul är det? har haft diarre i över en vecka nu. Var till vc i måndags och visade då tecken på uttorkning. Sen misstänker de en bakteri Listeria, jätte roligt då den kan vara farlig för bebisen i magen. Men jag hoppas att det är något annat med magen, mycket händer ju i kroppen när man är gravid. Smittar verkar det inte göra för ingen annan har blivit sjuk här hemma.
Hoppas att svaret kommer i slutet av veckan. om det inte är något så tror jag att jag kan jobba på måndag, för nu har jag varit duktig och druckit mycket så jag mår bättre :o)

Vad händer annars då? inte mycket alls faktiskt. Jo just det. ska börja jobba i en 3:a from januari. Känns pirrigt måste jag säga men tror nog att det ska gå bra...Blir ju bara 2 månader innan jag går på ledighet.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar