fredag 22 juli 2011

vikten

Jag har nu fått höra av en läkare att jag MÅSTE gå ner i vikt. Det vet jag ju själv med men det är sååå svårt och helst när Micke jobbar på kvällarna/nätterna. Men denna veckan har jag skärpt mig en del och se vågen visar på -3kg redan. Hoppas att jag kommer kunna hålla idet i helgen med. För helgen är värst.

Det är skönt att äntligen börjat jobba igen, denna veckan har gått jätte fort. Hoppas resterande veckorna fortsätter rasa på i samma takt då är det ju snart semester igen ;o)

Idag har jag och barnen städat lite här hemma. Så nu har de förtjänat sina veckopengar, blir att gå till Candy i morgon och köpa lite godis. Ska faktiskt köpa liiiiite godis till mig med. Det har jag förtjänat :o) Ska försöka komma ut och röra lite på mig i helgen med. Förhoppningsvis i morgon när Micke vaknat, men vi får se om orken och viljan finns då.


Verkligen dags att göra någonting åt min vikt... Vill ju knappt se mig själv i spegeln längre och nu har vikten nått 3 siffrigt och det känns fruktansvärt jobbigt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar