onsdag 6 juli 2011

Jävla skit

Ibland undrar jag vad jag har gjort för ont här i livet. Idag kom det först en räkning för att de byt dörrar här förra året. Nu kom räkningen för att vi har handikappanpassat och då tagit längre tid? Så fan heller. De behövde aldrig sätta fast en list under dörren och det tog med andra ord kortare tid hos oss, men 800 vill de ha. Men inte utan kamp.
Sedan som om det inte var nog så exploderade vår ugnslucka. Som tur var ingen i köket för köket fylldes med glas splitter. Jag undrar när vi har fått nog. Jag orkar snart inte fler motgångar.
Läkaren idag sa att det var bra om jag kunde gå ner i vikt. Vågen visade 102,2 i morse. Jag skäms så förbannat. Mitt blodtrck var dåligt. Sedan togs en massa prover så vi får väl se just nu känns det mesta pest. Snälla låt det vara sol i morgon så vi kan komma ner till stranden och bara njuta några timmar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar