lördag 6 november 2010

Slottsskogen

Idag blev det en tur till Slottsskogen. Det var jätte skönt att få komma hemifrån någon timme. På något sätt har det blivit "jobbigt" att tagit sig någonstans. Det är jobbigt att packa i ordning alla saker till Robin osv. Bara en massa undanflykter... Vet inte varför det känns så men både jag och Micke känner samma sak =( så när Peter och Karro undrade om vi ville följa med idag så tackade vi ja på en gång innan vi hann ångra oss Blir lite annorlunda när man ska träffa någon. Hmm undra om det är någon som fattar vad jag snackar om? Efteråt kändes det jätte skönt och jag kom hem med massor av energi.....
I morgon har vi lovat barnen att gå på Bio. Vi ska nog se Dumma mig. Just nu känns det lite jobbigt att åka iväg, men nu har vi ju lovat och jag gissar på att busungarna kommer ihåg det i morgon ;0)

1 kommentar:

  1. Åh Slottsskogen! Det var länge sen jag var där... Saknar västkusten... Tänk om jag kunde flytta till Gbg bara sådär..? Hmm... :)

    SvaraRadera