måndag 8 november 2010

Dumma mej

Idag var vi på bio. Såg Dumma mej, tyvärr var den inte så bra som jag hade hoppats, men barnen tyckte att den var bra och det är ju huvudsaken.

I morgon är det måndag och då kommer försäkringskassan att ringa för det har gått 2 år sedan vi fick vårdbidrag för Robin. Sedan ska Rasmus till Kungsbacka och allergi mottagningen. Tror att han ska börja sin hyposensbehandling då. Hoppas verkligen att den fungerar så att han får må bra under våren och sommaren.
På onsdag är det dags för Robin och besöka sjukhuset igen. Han ska gipsas om. Ska bli "spännande" att se hur fötterna ser ut.

Nej nu ska jag nog gå och lägga mig så jag orkar gå upp i morgon. Satt och kikade i almenackan idag. Micke kommer att vara borta 5 helger i rad =(

  • 13-14/11 bowling och arbete
  • 20-21/11 bowling
  • 26-28/11 jobb
  • 3-5/12 bowling
  • 10-12/12 jobb
Jag och barnen kommer iallafall ha fullt upp med en massa pyssel inför jul. Har många ideer på julklappar och annat julpyssel, så vi lär inte sitta sysslolösa iallafall. Bara synd att Micke missar så mycket av det. Men det är hans val (inte jobbet men bowlingen)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar