torsdag 4 november 2010

efter 3 dagars

Efter 3 dagars kur med inflammationshämande medicin så börjar axeln och bröstet sluta bråka så mycket med mig. Känns skönt, ska fortsätta ta medicinen en vecka ungefär så hoppas jag att inflammationen är borta.
Igår var jag och Robin ut på en kort promenad men det var skönt. Idag gick vi ca 45 min. Jätte skönt, i morgon hade jag tänkt gå en liten längre runda med Robin efter att vi har lämnat Rasmus vid skolan. Får väl se hur det går, hoppas bara inte att det öser ner regn =(
Jag måste verkligen ta tag i min motion men hallåå jag har ingen motivation känns mest pest och pina.... Men snart kanske jag kommer igång igen. Det är ju så långt till alla gym och jag har inget körkort så då lär det ta evigheter att komma dit och träna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar