lördag 25 juli 2009

Morgon promenad + körtelfeber?

Ja snart dags att ge sig ut på en morgon promenad. Tar stavarna och ger mig ut ca 50-60 min i backarna här bakom oss. Micke är ute just nu.

Igår hade vi myskväll, med vin och en wallander film. Men hur kul är det när filmen stannar på slutet??? Som tur var gick det att använda scenval och komma förbi just den scenen så vi fick se slutet. Bra med dvd ibland *Ler* får se vad de säger där vi hyrde filmen. Rasmus och Robin lånade Scooby Doo. Rasmus älskar dom filmerna just nu.

Igår var jag till Reumatalogen. Den läkarnen var säker på att jag inte har någon reumatisk sjukdom, skönt tycker jag. Min ledvärk kommer nog från att mina leder är överrörliga. Så nu ska jag boka tid till en sjukgymnast, för det är jätte viktigt att jag tränar, men jag får inte träna för mycket, då blir det skador och överbelastningar. Jag får inte träna för lite och jag måste träna rätt, känns lite svårt att fixa det själv *s*
Det första hon sa var att efter att ha läst min journal så trodde hon att jag har haft körtelfeber, eftersom jag har haft svullna lymfkörtlar, ont i leder och muskler och att mina levervärden var förhöjda?? Om lever värdena har ingen sagt något till mig om. Får väl se vad min läkare säger när han får remisssvaret och hör av sig.
Jag är iallafall glad över att må bra, har energi och ork till livet och allt som hör till.....

1 kommentar:

  1. Jag kom precis hem från min morgonrunda.....sååå skönt!!!!!

    Ha en skön lördag!!!

    SvaraRadera