måndag 20 juli 2009

Lång promenad och bullbak.

Välkommen till min nya blogg, utseendet kommer nog att ändras vartefter jag har tid att lära mig en ny sida.

Idag har jag och min familj tagit en lång promenad. Vi var ute i 2 timmar. Först var vi upp till 4 H gården och tittade på några få djur. Fanns inte många alls. Sedan tog vi svängen förbi affären och apoteket. Sedan hem och vet ni vad?? Jag bakade!, både bullar och tekakor. Goda blev de med.

Sedan har vi fått en spa vistelse inbokad. Så nästa tisdag åker jag och Micke till Varberg för att njuta i hela 24 timmar. Ska bli jätte mysigt att få umgås bara med honom.....

Vill passa på att Gratulera min syster som har fått ett nytt jobb idag. Så nu blir det lite att stå i inför flytt och jobb byte.....

2 kommentarer:

  1. Trevligt.....då tar jag och fixar den nya länken till din blogg från min blogg!!!

    SvaraRadera