måndag 2 april 2012

jobbig väntan

Dom här sista dagarna på en graviditet är otroligt jobbiga. Bara gå och vänta och vänta. Minsta lilla man känner så hoppas man att nu är det igång men inte då... har haft massor av sammandragningar i helgen när jag var i jkpg. Men ingen bebis än. det är 9 dagar kvar tills hon är beräknad och i värsta fall kan jag gå över 14 dagar. Men det tror jag inte eftersom läkaren har sagt att jag inte ska gå över för då kan det bli ett stort barn. Så jag hoppas att jag har en bebis här inom 10 dagar :oD
Barnen börjar också bli förväntansfulla. Rasmus försäkrar sig varje dag när jag lämnar honom på skolan hur det blir om jag måste åka in, vem som hämtar honom osv :o) Robin pratar med magen varje dag och säger till henne att komma ut. Men jag gissar på att hon är lika envis som sina bröder och *host* mamma ;o)

2 kommentarer:

  1. Hoppas att hon kommer idag på den dag som min pappa skulle fyllt 95 år.

    Dom är för underbara din goa killar.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu är hon ju på väg !! :)

    SvaraRadera