fredag 23 september 2011

V 13

Jaha då har man gått in i v 13. Känns konstigt att vara gravid igen  men mysigt är det. Nu är det inte många veckor kvar innan fostervattensprovet, det känns läskigt ska ni veta. Oroar mig jätte mycket för att orsaka ett missfall.

Annars då? Jo mamma har fått sin cancer diagnos lymfom den aggresiva varianten. Den är botbar och läkarna gissar på 12 veckors cellgifts behandling och sedan ska hon vara frisk. Så nu håller vi tummarna att det blir så...

Kram på er...

1 kommentar:

  1. Jag förstår din oro. Jag har gjort fostervattenprov de tre sista graviditeterna p.g.a åldern.Sambon hade semesterdag varje gång. För jag valde att vara sängliggande ett dygn efter sticket. Det har gått bra förutom obehagskänslan och fobin att jag tror att jag får ett nysanfall just som doktorn ska sticka. Det värsta är väntan på svar....Tog ca 2 lååååånga veckor

    SvaraRadera