måndag 19 september 2011

Foglossning

Herregud vilken foglossning jag redan har fått =( Känns inte alls kul, men jag hade det likadant med Robin och lika tidigt med. Förhoppningsvis kommer smärtan att stanna av (som med Robin) för om det bara kommer att bli värre och värre så lär jag snart inte kunna jobba längre.
Stor mage har jag med...


Eller  vad tycker ni?? :o)

I lördags var vi med RBU på deras familjedag på Kolmården.
Det var så roligt och mysigt. Vi hade även fint väder så det var helt enkelt en toppen dag.
Vi tittade på djuren och åkte linbana genom safariparken (där man tidigare åkte med bil) Vi fick titta på delfinshowen. När parken sedan stängde fick vi vara kvar. Då blev det musik underhållning och mat. Först uppträde aya baya band. Robin tyckte att dom var så himla roliga och det tyckte iofs jag med :o) Sedan kom det ett coverband, Smalar än Tord; tror jag de hette. Och så kom ju den hemliga gästartisten: Markoolio.... Det var verkligen lyckat. Han tog sig tid med barnen, dansade med dom, de fick ställa frågor osv. Sedan stannade han kvar efter uppträdandet och skrev autografer. Både Rasmus och Robin fick varsin på handen :o)




3 kommentarer:

  1. Vilken vecka är du i??? *nyfiken*
    Vi hade oxå tänkt att åka till Kolmården i lördags, men så vart Sebbe så förkyld så det vart inget!!!! Vi får spara det till nästa sommar istället!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha...nu ser jag ett litet "v12" som "springer" förbi här vid sidan om din blogg....så där fick jag svar på min fråga!!! :-)

    SvaraRadera
  3. Mysigt! Markoolio verkar vara en riktigt trevlig prick! :)

    SvaraRadera