tisdag 1 mars 2011

Nyheter

Ja jag har väl inga speciella nyheter, men jag har köpt mig en ny telefon en iphone4. Lite sent ute kanske, men bättre sent än aldrig. Är hemma och vabbar idag med. Rasmus hade bara 38 grader i morse, så jag hoppas att han kommer kunna gå till skolan på torsdag. Men han har börjat klaga på ont i ena örat så vi får väl se vad som händer. Robin och micke är på Bräcke och tränar på att gå. Det är väl så där roligt. Jobbigt kan jag tro att träna från 9 till 16 igår, idag slutar de runt 14. Men det blir långa och tuffa dagar för honom som inte är van att gå så mycket.

Snart är det dags att åka iväg på lite semester. Eller en minisemester med syster yster. ska bli väldigt roligt måste jag säga. till helgen ska jag in på stan och shoppa lite nya kläder, måste försöka fixa håret med.


1 kommentar:

  1. LÄngtar till nästa helg! Ska bli så himla kul att umgås bara du och jag igen!! :)

    SvaraRadera