söndag 27 mars 2011

Livet är ljusare

Hmm undra om inte livet verkar lite ljusare om så bara för stunden. Underbart skönt är det iallafall..
Satt och pratade med Rasmus om semstern förut. Han ville åka till Thailand. Men det är dyrt att åka dit. Ja men om vi struntar i semster detta året så kan vi åka dit nästa sommar, snälla mamma, jag vill åka till thailand.
hmm barnen har dyra önskningar nuför tiden *s* Men det låter lite som mina ord i hans mun *opps*

Robin har fått sina glasögon nu, det är en kamp att få honom att ha dem på sig. Han vill absolut inte ha dem på sig till förskolan, varför? Jo dom andra barnen kommer att skratta åt mig säger han.
Det är ju min mardröm att det ska hända. Men jag tror inte det för han är gudomligt söt i dom :o)

Sitter hemma alldeles själv. Rasmus är hos sin kompis och Robin är hos farmor, hon ville låna honom lite ;o)
Själv har jag städat lite och tvättat en del. Skönt att få det gjort och kunna göra det i lugn i takt..

Men nu börjar det bli lång tråkigt, saknar mina barn och framför allt min man som åkte i går more och kommer hem i kväll. Spelar bowling som vanligt :o) Vad annars :o)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar