söndag 27 februari 2011

Vad fan hände

Idag har det runnit många tårar nerför mina kinder. Jag vet inte varför, jag har ju mått ok ett tag nu, vill inte ner i skiten igen men skiten här kommer jag igen. Snälla någon väck mig från detta. vad fan hände???

som tur är har jag Micke hemma idag som torkar och kysser bort mina tårar, han viskar att allt kommer bli bra.Tänk om jag vågade tro på honom....Jag bara skakar på huvudet och undrar hur han stackarn orkar med mig... Men jag är tacksam över att han är kvar, det hade varit lättast för honom att bara gå och inte se tillbaka... Han skulle ju kunna få det liv han vill, varför förstår han inte?



2 kommentarer:

  1. Jenny, du är det livet han vill ha! Han älskar dig! Och barnen! <3
    Älskar dig och hatar att se att du inte mår bra :'(<3

    SvaraRadera
  2. "det hade varit lättast för honom att bara gå och inte se tillbaka..."

    Du har såååå fel. Det finns INGET lätt med att lämna sin familj, sin fru och sina barn...och inte se tillbaka!!!! Och varför skulle han vilja det!? Då ni gift er så ingår det ju att vara där för varandra, stötta varandra när det är jobbigt!
    Livet blir kanske inte alltid som man tänkt sig, men jag tror nog att han gillar det liv han har. Jenny, du nervärderar dig själv när du skriver (tänker) att han skulle kunna få det liv han vill!!! Precis som om du inte vore värd att älskas!!!
    Men jag förstår att det är svårt att tro att någon annan kan älska en om man inte ens älskar sig själv. Jag har fattat att du har det jobbigt med mycket omkring dig men mitt i allt det så måste du jobba på att älska dig själv.
    Du är ju världens bästa Jenny liksom....och din familj och dina vänner behöver dig!!!
    Styrkekramar till dig!!!

    SvaraRadera