torsdag 17 februari 2011

inget att skriva

Blogg lusten är lika med noll just nu. Det är mycket i livet just nu. Barn, jobb, en man och så ska jag hinna träna med. Känns som om det är övermäktigt just nu. När ska jag få vila?
I mars händer det saker, roliga saker... Först blir det en after work hemma hos en kollega och sedan blir det en helsingfors kryssning med min syster. Det ska bli så roligt, en helg med en massa prat, skratt och gott att dricka ;o)

Vi har ju haft kalas här hemma med. Robin har blivit en stor kille och är nu 4 år... Han fick massor av roliga presenter och var jätte nöjd.
Men jag känner mig besviken. en av mina syskon hörde inte av sig till honom, inte via brev, sms eller telefon samtal. Är det för mycket begärt? hur hade ni reagerat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar