lördag 16 juni 2012

sean banan, ventriklar och ont i brösten

sean banan var rolig att se och lyssna på. Måste säga att han hade väldigt bra saker att säga. Tex att man ska tro på sig själv, man duger som man är osv. Blev väldigt förvånad faktiskt. Så nu ska Robin bli kung över hela världen för det har ju sean banan sagt att han kan bli :o)

Trollkarl är också populärt just nu :o) Här blir jag trollad till en groda :o)

Rasmus med ont i huvudet och han ville inte vara med på bild. men söt är han ändå :o) Nu har han slutat 1:an och har gått på sitt första sommarlov. Synd med det tråkiga vädret vi har för vi hade hoppats på sol så vi kunde åka ner till havet och bada lite. Får hitta på lite andra utflykter mellan alla läkarbesök :o/

Robins röntgen bilder visade att ena ventrikeln i hjärnan är mindre än den andra och det kanske kan förklara hans huvudvärk. Läkarna vet inte var det är så eller vad de ska göra åt det. Återbesök på sjukhuset om 2 veckor om han inte blir sämre innan dess. Någon som varit med om det eller har hört något om det?


Har försökt varit ute på några promenader. två styckna utan Mila till och med. inte dåligt det, men det känns som om man har glömt något :o)
Men det är mysigt för Micke att få ta hand om henne helt själv utan att jag är där och håller koll ;o)

Jag har även fått mjälkstockning för 6:e gången och nu är slutet nära för denna jävla amningen. Jag orkar verkligen inte ha så här ont. Men ska försöka stå ut till Spanien iallafall. BVC tanten sa att Mila har ett litet extra skydd när jag ammar henne så det var bra om jag orkade det. men hon förstod om jag inte gjorde :o) Hon är bra min bvc tant :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar