tisdag 31 januari 2012

Besök på förlossningen

I lördags var vi en sväng till förlossningen jag och Micke. Då hade jag knappt känt av Mila på 2 dagar. Hon sparkade som en tok på torsdagen och sedan blev det tvär lungt. Så efter 2 dagar med denna lugnheten så ringde jag in och rådfrågade förlossningen, det var bara att komma in. Väl där sattes en ctg som genast registrerade hjärtljud som låg på 190. Men det lugnade ner sig efter ett tag.

Nu har hon börjat sparka som en tok igen och vet ni vad... hon har lagt sig tillräta så det är huvudet ner och fötterna upp. Inte skönt för mina revben :o)

Annars då... jo vi håller på att fixa här hemma så vi ska få plats med Mila när hon kommer. Så just nu ser det ut som jag vet inte vad, men det kommer bli så bra när det är färdigt :o)

Nej nu ska jag fixa mat till mina busungar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar