torsdag 11 augusti 2011

börjar komma igång

Har kommit igång bra och rört på mig nu, men det kan ju alltid bli bättre. Har gått ner 2 kg, det är alltid något :o)
Många som frågar om förra inlägget och jag lovar att berätta så snart jag vet lite mer :o) Så om ca 1 månad hoppas jag att allt har klaffat. Det är spännande saker som händer här :o)


Min älskade lilla syster. Saknar henne. Ska bli roligt att se henne snart då hon har varit duktig och tränat en massa.

min söta små barn. Dom är helt underbara....


Saknar mina andra syskon med :-( Tråkigt att man träffas så sällan. Men så är det när vi bor så långt ifrån varandra.

3 kommentarer:

  1. Saknar dig meeed! Ska bli kul att få träffa er i september igen! :D
    Puss o kram love you! <3

    SvaraRadera
  2. Jag saknar dig med! Åker ni till Fagersta/Norberg då när Eva har fest alltså? Hoppas det! :) Kram

    SvaraRadera
  3. saknar.......uppdateringar;)

    SvaraRadera