måndag 16 maj 2011

värdelöst

Ja just nu är jag verkligen värdelös på att uppdatera. Känner att jag inte har någon lust. Livet har varit ganska så svart och några mår inte bra av att läsa om det så jag känner att jag då avstår. Vill ju inte att andra ska må dåligt bara för att jag gör det.

Livet börjar sakta ljusna igen.. Har varit sjukskriven några dagar pga inflammation i bröstkorgen, armarna och ryggen. Har varit skit jobbigt....
Jag har varit på bröllop. Min syster Malin har gift sig med sin Tomas. Det var ett underbart bröllop. Oj så jag grät :o) Dom såg så förälskade ut... Det vill jag med känna igen. Förälskelse.. det var ett tag sedan....



Bröderna bus

Min pappa, syster Anna, bror Tommy, syster Emma, syster Malin, Tant Jenny (jag) och min mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar