måndag 11 april 2011

spa kväll

Idag har jag haft lite minispa för mig själv :o) Jag har haft lite fotbad och sedan filat fötterna, målat tånaglarna och smörjt in fötterna. Det var väldigt skönt. Så nu är fötterna vårfina :o) Sedan blev det ansiktsmask och lite rengöring av mitt trötta och bleka ansikte. Jag behöver sol och få lite färg.....

I morgon är det en spännande dag för Rasmus. Först är det naturhistoriska museet med skolan, sedan simskolan och på så kommer höjdpunkten.....hans första fotbollsmatch :o) Det ska blii så roligt att få gå och titta. Jag har verkligen längtat efter detta, se glädjen hos barnen, deras iver... alla på bollen ;o)

2 kommentarer:

  1. Ser också fram emot matchen. Hoppas bara att det slutar regna :-(

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med lite minispa så där! :)
    Ja jag förstår att fotbollsmatchen är höjdpunkten! Heja!

    SvaraRadera