torsdag 30 december 2010

Snart är ett år till ända

Var tar tiden vägen. Nu har det gått ytterliggare ett år och vi är snart inne i 2011! Mina barn blir 4 och 7 år 2011. Rasmus börjar i skolan! Herregud inte undra på att håret börjar bli grått och ansiktet rynkigt. Men det är tur att jag är ung i sinnet i allafall :o)
vi är nu hemma efter en underbar Jul hemma i kalla Norberg. Barnen fick mängder med julklappar. vi fick en extra rolig julklapp då min syster Emma tillslut efter massor av övertalning bestämde sig för att följa med oss tillbaka till Göteborg. Så nu får jag rå om min syster i några dagar tills hon åker hem igen.

Jag har fått träffa min systerson Valter och burit runt och gosat med honom hela dagarna. Så nu är jag mätt på bebis ett tag :o) fick inflammation i axeln på köpet *s* Men det är det värt.


Micke fick också låna Valter lite

Tomten kom med julklappar till alla snälla barn

Lasersvärd är roligt..

Bus Rasmus

Underbara syster Emma

Kusinerna ligger på rad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar